מוצרי לאקן מיוצרים עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר ומפעל לאקן בספרד עובד תחת תקני אבטחת איכות מחמירים. כל מוצרי לאקן נבדקים לתקינותם הן בספרד והן בישראל טרם שליחתם ללקוח.
עם זאת, אנו מודעים לכך שלפעמים לא הכל מושלם ובשביל זה אנחנו כאן.

אם קיבלת מוצר פגום או אם אתה חושב שחלק מסויים במוצר אינו תקין, אנא פנה אלינו להחלפת המוצר.

בעיות אפשריות:

פגיעה במוצר בעת המשלוח: אנו עושים כמיטב יכולתנו לארוז את המוצרים בצורה שתגן עליהם בעת המשלוח. אם בכל זאת קיבלת חבילה המכילה מוצר אשר נפגע בעת המשלוח, מכל סיבה שהיא, אנא פנה אלינו מיידית ונחליף את המוצר הפגום.

פגם בצבע: בקבוקי לאקן נצבעים בצביעה בתנור והמרקם החיצוני של הבקבוק אמור להיות אחיד וחלק. אם ישנו גרגיר אבק שגורם לשכבת הצבע לבלוט בצורה חריגה, זהו פגם בתהליך הצביעה. אנא פנה אלינו מיידית עם קבלת המוצר.

נפילות של הבקבוק, במיוחד כשהוא מלא מים וכבד, עלולות לגרום למכות/עיקום קל בגוף הבקבוק ולעיתים אף לקילוף שכבת הצבע. נזקים אלו אינם מכוסים במסגרת אחריות לאקן ולמעשה לא ניתן לעשות הרבה על מנת למנוע אותם, זוהי תכונה טבעית של צבע שמתקלף כאשר הגוף הצבוע משנה צורה.

תחתית בקבוק ששינתה צורה והתנפחה: זוהי פגיעה בגוף הבקבוק כתוצאה מהקפאה של הבקבוק במקפיא. בקבוקי לאקן, עשויים אלומיניום או נירוסטה, אינם מיועדים לשימוש במקפיא ופגיעה זו אינה מכוסה במסגרת אחריות לאקן.

שבר מכני בפקק: כעקרון, חלקי פלסטיק אינם מכוסים במסגרת אחריות לאקן, למעט מוצר שהגיע פגום בעת המשלוח. הפקק או מכסה הפקק עלולים להישבר כתוצאה ממכה חזקה ולעיתים, לאורך זמן, גם מבלאי. עם זאת, אנו מספקים פקקים חלופיים במחירי עלות סימליים בלבד וללא חיוב בדמי משלוח. ניתן להזמין פקקים מתאימים למוצר שלכם בקטגורית "אביזרים".