כוס תרמית
כוס תרמית

כוס תרמית

מחפשים כוס תרמית לקניה? תכירו את הכוסות האיכותיות ביותר בשוק מבית לאקן – במחיר משתלם במיוחד.
אוהבים לקחת אתכם משקאות מהבית לעבודה, לטיולים או לנסיעות? כוס תרמית היא פתרון אידאלי לשתיית משקאות חמים או קרים מחוץ לבית.
אנשים רבים נמצאים זמן לא מבוטל במהלך היום מחוץ לבית, בדרכים, בפקקים בדרך לעבודה ובחזרה ממנה, באוטובוסים, בהמתנה בתורים, בטיולים בסוף השבוע ועוד. אם אתם מהטיפוסים שזקוקים למשקאות כמו קפה או תה (או כל משקה אחר שאהוב עליכם) באופן שוטף במהלך היום – כוס תרמית היא פתרון אידיאלי עבורכם, שיכול גם לחסוך כסף רב על קניית משקאות בחוץ.

כוס תרמית – איך זה עובד

הרעיון של כוס תרמית היא שהחומרים ממנה היא עשויה מבודדים וכך נשמרת טמפרטורת המשקה. בלאקן, הכוסות עשויות נירוסטה איכותית, עם דופן כפולה ובידוד המאפשר לשמור על הטמפרטורה של המשקה לאורך 2-3 שעות. קיימות בשוק כוסות תרמיות רבות, באיכויות שונות, החל מכוסות פלסטיק פשוטות עם דופן אחת בלבד כך שהבידוד מבוסס על רק כך שפלסטיק מעביר חום בקצב איטי יחסית וישנן כוסות תרמיות עם דופן כפולה שההבדלים בינהן יהיו בד”כ ברמת הבידוד שבין הדפנות.
מכוס תרמית איכותית אנו מצפים גם שחווית השתיה תהיה נעימה ולכן המכסה ופתח השתיה חייבים להיות מחומרים איכותיים ולא מפלסטיק זול ופשוט. המכסה של לאקן עשויה מפוליפרופילן PP, נעים מאוד למגע בעת השתיה, והכי חשוב – ללא ביספינול איי BPA Free.
כוס תרמית, מעצם היותה כוס רב פעמית, היא מוצר אקולוגי וירוק והכוס התרמית של לאקן גם מבטיחה שנשתה קפה או תה חם ללא ביספינול איי.
כאן באתר תמצאו מבחר גדול של כוסות תרמיות איכותיות של חברת לאקן הספרדית, היצרנית המובילה בעולם של מוצרים מסוג זה. באתר תמצאו בין השאר כוס תרמית בצבע אדום בגודל של חצי ליטר שעשוייה מנירוסטה ויש לה ציפוי חיצוני יפהפה, לא מחליק ונעים למגע. היא מספקת רמת ואקום איכותית מאד, כאשר מכסה הכוס מגיע עם סגר איכותי. בנוסף, תמצאו גם כוס תרמית בצבע אדום או שחור בגדלים זהים – כולן של חברת לאקן. הכוסות שלנו קלות לניקוי ושטיפה, משקלן נמוך והן נוחות מאוד לאחיזה.

הדרך הירוקה לשמור על מים קרים או חמים

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם

  • הטיול הגדול מתקרב - התחדשתם בבקבוק תרמי?

    הטיול הגדול מתקרב - התחדשתם בבקבוק תרמי?

    עם ההכנות המרגשות לקראת הטיול הגדול, אנו אוספים מידע על פריטים שונים שיעמדו לצידנו בחוויה הקרבה ובאה. בקבוק תרמי הוא חפץ חשוב שילווה אותנו בכל אשר נלך, ויאפשר לנו שתיה זמינה בכל רגע. כדי לבחור בקבוק מתאים לטיול הגדול שלנו,...

    לקריאה
  • איך לבחור בקבוק תרמי לילדים לקיץ?

    איך לבחור בקבוק תרמי לילדים לקיץ?

    שתיית מים היא חשובה במהלך כל השנה, אך עונת הקיץ החמה מביאה עמה חשיבות גבוהה הרבה יותר בהקשר זה. הדרך הטובה ביותר לגרום לילדינו לשתות באופן רציף במהלך היום, היא כמובן לצייד אותם בבקבוק שתיה שילך עמם לכל מקום. ויחד עם...

    לקריאה
  • הדרך הירוקה לשמור על מים קרים או חמים

    הדרך הירוקה לשמור על מים קרים או חמים

    אין ספק שבשנים האחרונות תחום הקיימות תופס מקום חשוב מאוד בחיינו. משבר האקלים, הצמצום ההולך וגובר במשאבים טבעיים, וחיות שנמצאות בסכנת הכחדה - כל אלה גורמים לנו לרצות לאמץ פרקטיקות ידידותיות יותר לסביבה. אחד הדברים שאפשר לעשות, הוא למצוא דרכים...

    לקריאה