3 מתכונים לשתייה חמה בתרמוס שומר חום
3 מתכונים לשתייה חמה בתרמוס שומר חום

3 מתכונים לשתייה חמה בתרמוס שומר חום

עונת החורף בפתח וכך גם הימים והלילות שלנו הופכים לקרירים וגשומים, אין כמו משקה מפנק שיחמם ויעטוף אתכם בשעות הקרות. בין אם אתם בנסיעות בדרכים, בעבודה, יוצאים לטיולים או פשוט רוצים משקה חם זמין ובהישג יד לאורך כל שעות היום,  תרמוסים לשתייה חמה הם הפתרון והחבר הכי טוב שלכם לחורף הקרוב. רוצים להכיר את עולם התרמוסים ולהתענג על שלושה מתכונים מושלמים לשתייה חמה ומפנקת? המשיכו לקרוא!

מה הם בעצם התרמוסים לשתייה?


תרמוסים לשתייה חמה בנויים כך שהחלק החיצוני והחלק הפנימי של הבקבוק יהיו מבודדים אחד מהשני, מה שיוצא וואקום שממזער את פליטת החום מתוך התרמוס כלפי חוץ, ובכך לוכד את חום המשקה לזמן ארוך יותר. כיום נוכל למצוא מגוון רחב מאוד של תרמוסים מסוגים שונים, בגדלים שונים וגם בעיצובים שונים. תוכלו לבחור את התרמוס האידיאלי עבורכם ובתקציב שלכם, אך מה שהכי חשוב על מנת שבאמת תיהנו מיתרונות התרמוס זה כמובן לבחור סוג איכותי ואמין שאכן ישמור על המשקאות שלכם חמים וטעמים לאורך שעות היום בחורף הקר והגשום. 


איזה משקאות מתאימים לתרמוסים לשתייה חמה?

התרמוסים שלכם ישמחו להכיל כל משקה שתכניסו אליהם, אבל חוץ מתה או קפה, לגמרי אפשר להתפנק ולהפוך את החוויה לנעימה וטעימה במיוחד!

מתכון מספר 1: שוקו חם עם טוויסט

 
רכיבים:
2 כוסות חלב (ניתן להשתמש בכל חלב מן החי\צמחי)
1/4 כוס אבקת קקאו איכותית
1/4 כוס סוכר לבחירתכם (מומלץ להשתמש בסוכר חום)
4 קוביות שוקולד מריר
חצי כפית קינמון טחון
חצי כפית קפה נמס

בסיר על אש בינונית, מערבבים יחד את כל הרכיבים למשך כ-5 דקות, עד שהשוקו הופך לחלק ואחיד, עולה ריח משכר של קקאו מתוק והמשקה חם דיו עבורכם. בשלב זה בזהירות רבה שופכים את השוקו החם לבקבוק התרמוס שלכם וסוגרים אותו היטב.

מתכון מספר : צ'אי לאטה מפנק

רכיבים:
2 כוסות מים
1 כוס חלב (ניתן להשתמש בחלב פרה/צמחי)
2 שקיות תה צ'אי מסאלה\תה שחור
2 כפות דבש
1 סנטימטר ג'ינג'ר טרי פרוס
1 מקל קינמון\חצי כפית קינמון טחון
1 כוכב אניס
חצי כפית הל טחון


בסיר קטן מערבבים יחד את כל הרכיבים למעט הדבש, מערבבים היטב למשך 5 דקות על אש גבוהה, עד שיעלו ריחות וארומות של התבלינים החמים והצ'אי יגיע לטמפרטורה חמה מספיק עבורכם. בשלב זה ניתן לכבות את האש ולערבב פנימה את הדבש. בזהירות רבה מעבירים את המשקה אל בקבוק התרמוס שלכם, סוגרים היטב ומתענגים  על המשקה המפנק. *ניתן לסנן את הצ'אי מהתבלינים ומשקיות התה או להעביר אותם בשלמותכם אל תרמוס השתייה.


מתכון מספר 3: סיידר תפוחים של גדולים

רכיבים:
4 כוסות מיץ תפוחים טבעי\סיידר תפוחים
1 תפוז בינוני פרוס או חתוך לקוביות
1 תפוח עץ חתוך לקוביות קטנות
1 מקל קינמון
1/4 כפית אגוז מוסקט טחון
1/4 כוס סוכר חום\דבש
1/4 כוס רום\וויסקי

בסיר על אש בנונית מערבבים ומרתיחים יחד את כל הרכיבים למעט האלכוהול למשך כרבע שעה עד שהמיץ מן התפוזים מתאחד עם הסיידר, קוביות התפוח מתרככות מעט וריח התבלינים החמים ממלא את החדר. בשלב זה מעבירים את כל תכולת המשקה אל תרמוס השתייה שלכם, יחד עם פרוסות התפוז וקוביות התפוח שמאוד כיף לנשנש בעת סיום המשקה החם. לפני שסוגרים היטב את התרמוס, מוסיפים את האלכוהול שבחרתם ומערבבים קלות.

מומלץ לנהוג בזהירות ולהימנע מלמלא את בקבוק התרמוס עד סופו, על מנת להימנע מהמשקה להישפך ולאפשר מקום לבידוד התרמי של הבקבוק לעבוד כראוי.

לסיכום
תרמוסים לשתייה הם לא סתם בקבוק נשיאה, אלא החבר החדש והנאמן שלכם לחורף הקרוב. בעת שתבחרו את התרמוס המועדף עליכם, תוכלו למלא אותו בכל משקה חם אותו אתם אוהבים.

השוואה בין קופסאות אוכל סיסטמה למוצרים דומים
האם כדאי לקנות תרמוס שתיה לחורף?

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אתכם

  • כמה מים צריך לשתות ביום לפי משקל?

    כמה מים צריך לשתות ביום לפי משקל?

    עם תחילתה של עונת הקיץ והעלייה בטמפרטורות, חשוב יותר מתמיד לשמור על רמת הידרציה נאותה. כמות המים שצריך לשתות מדי יום יכולה להשתנות בהתאם למשקל הגוף, גיל, מגדר, רמת הפעילות והסביבה בה אנו נמצאים. מחשבון הידרציה לפי גיל, גובה ומשקל יצרנו...

    לקריאה
  • הטיול הגדול מתקרב - התחדשתם בבקבוק תרמי?

    הטיול הגדול מתקרב - התחדשתם בבקבוק תרמי?

    עם ההכנות המרגשות לקראת הטיול הגדול, אנו אוספים מידע על פריטים שונים שיעמדו לצידנו בחוויה הקרבה ובאה. בקבוק תרמי הוא חפץ חשוב שילווה אותנו בכל אשר נלך, ויאפשר לנו שתיה זמינה בכל רגע. כדי לבחור בקבוק מתאים לטיול הגדול שלנו,...

    לקריאה
  • איך לבחור בקבוק תרמי לילדים לקיץ?

    איך לבחור בקבוק תרמי לילדים לקיץ?

    שתיית מים היא חשובה במהלך כל השנה, אך עונת הקיץ החמה מביאה עמה חשיבות גבוהה הרבה יותר בהקשר זה. הדרך הטובה ביותר לגרום לילדינו לשתות באופן רציף במהלך היום, היא כמובן לצייד אותם בבקבוק שתיה שילך עמם לכל מקום. ויחד עם...

    לקריאה